Proponujemy następujące działania :
-Uczniowie: ”Słowa, które krzywdzą i ranią innych. Prawidłowa komunikacja u
dzieci.”
1gl. kl.2ab – 45min: warsztat;
2gl.kl.4a i ½ 5b 45min
„Rozumiem, słucham, argumentuję, a nie atakuję – stop mowie nienawiści”:
warsztat;
3gl.kl. ½ 5b i 5c 45min „
Rozumiem, słucham, argumentuję, a nie atakuję – stop mowie nienawiści”:
warsztat;
4gl.kl..6ab - 45min- „Hej
- dokąd nas zaprowadzi?”: warsztat;
5gl.kl.7ab- 45 min „Mowa nienawiści jako problem społeczny,
etyczny i moralny”: warsztat;
6gl.kl. 8ab – 45 min „Wolność słowa , a mowa nienawiści. Gdzie
zaciera się granica”: warsztat;
-Rodzice: godz. 16.00- warsztat pt. ”Słowa, które krzywdzą i ranią
innych. Prawidłowa komunikacja z dzieckiem i otoczeniem.”
-Nauczyciele: Godz. 14.00-szkolenie: „ Jak rozmawiać z dziećmi o
uprzedzeniach”
|