Gródek, 07.06.2013 r.
Nr sprawy:2710-203-1/2013
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART.11 UST.8 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
1. ZAMAWIAJĄCY:
Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Braci
M. i A. Chrzanowskich w Gródku. siedziba: ul. A. i G. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel:85 718 02 33, fax:85 718 02 33 Adres e-mail: gimnazjum@grodek.pl
2. SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia zamawiający udostępnia na swoich stronach internetowych www.gimgrodek.edu.pl oraz na www.spgrodek.edu.pl
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placu zabaw o pow. 500 m² na działce o nr ewid. 286/2 dla Zespołu Szkół przy Szkole Podstawowej w Gródku.
Lokalizacja, opis stanu istniejącego:
Teren inwestycji obejmuje część działki nr 286/2 położonej w miejscowości Gródek, obszar inwestycji charakteryzuje się nieznacznymi spadkami w stronę południową. Nieruchomość ogrodzona jest siatką stalową, zabudowana i zagospodarowane. Miejscowo występuje zieleń wysoka. Teren planowanego placu zabaw znajduje się w centralnej części działki , pomiędzy środkowym skrzydłem budynku szkolnego , a terenem boiska, zlokalizowanego na styku działki nr ewid. 286/2 i 239/2. Docelowo usytuowany zostanie w pasie terenu zielonego, pomiędzy utwardzonymi dojściami, przebiegającymi wzdłuż budynku szkolnego i drugiego - bezpośrednio w sąsiedztwie boiska, z zachowaniem istniejących ciągów komunikacji pieszej.
Zakres zamówienia:
- dostawa urządzeń zabawowych oraz małej architektury w postaci ławek i koszy na śmieci,
- oczyszczenie terenu przeznaczonego na plac zabaw z kamieni i innych zanieczyszczeń,
- zamontowanie urządzeń zabawowych 7 szt.,
- zamontowanie kosza na śmieci 2 szt.,
- zamontowanie ławek ogrodowych 3 szt.,
- zamontowanie tablicy z regulaminem 1szt.,
- wykonanie podbudowy przepuszczalnej pod nawierzchnie syntetyczne,
- wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej pod urządzenia zabawowe w kolorze RAL 2011 Tieforange.
- wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej na ścieżki w kolorze RAL 5003 Saphierblau.
Szczegółowy zakres informacji o zakresie zadania obejmuje projekt budowlany i stwior (załącznik nr 1 do siwz) oraz przedmiar robót (załączniki nr 2 do siwz). Załączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy dla Wykonawcy.
4. Kody i nazwy opisujące przedmiot zamówienia w/g Wspólnego Słownika Zamówień :
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
5. OFERTY CZĘŚCIOWE , WARIANTOWE, ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE, AUKCJA ELEKTRONICZNA, UMOWA RAMOWA :
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i przeprowadzenia aukcji elektronicznej po dokonaniu oceny ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
do 30.09.2013r.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp.
3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
2) Wiedza i doświadczenie:
3) Potencjał techniczny:
4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
- Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do siwz
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
8. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez oferenta zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ (IX rozdział) w kwocie =6500zł (sześć tysięcy pięćset złotych)
9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
1) Kryteria oceny ofert i ich wagi procentowe: - cena oferty - 100% ( max. 100 pkt.), Cena oferty z najniższą ceną (zł) 2) Ocena punktowa = ---------------------------------------------- x 100 pkt. Cena badanej oferty (zł)
10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Zamkniętą kopertę z danymi adresowymi oferenta, zawierającą ofertę, należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół – Szkoły Podstawowej im. Braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku, 16-040 Gródek Chodkiewiczów 18 do dnia 24.06.2013r. do godz. 9 00 .
11. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ.
12. Jawne otwarcie ofert nastąpi 24.06.2013r. o godzinie 910 w sali narad w siedzibie zamawiającego.
13. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium – najniższą ceną brutto – 100% (100 pkt)
14. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni od upływu terminu składania ofert.
15. PUBLIKACJA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH:
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.06.2013 roku pod numerem:103273-2013.
Podpisano: DYREKTOR
ZESPOŁU SZKÓŁ w GRÓDKU
Grycuk Anna
|