ZESPÓŁ SZKÓŁ W GRÓDKU     ul. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek, woj. podlaskie
Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich ~ Gimnazjum im. Rodu Chodkiewiczów

Przetargi

7 czerwca 2013, piątek 10:08
1388
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART.11 UST.8 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

 

Gródek, 07.06.2013 r.  

Nr sprawy:2710-203-1/2013  

  

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM  

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ  PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART.11 UST.8  PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.  



 

1.     ZAMAWIAJĄCY: 

  

Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Braci 

 M. i A. Chrzanowskich w Gródku.
siedziba: ul. A. i G. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek, woj. podlaskie,
tel:85 718 02 33, fax:85 718 02 33 Adres e-mail:
gimnazjum@grodek.pl 

  

2. SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: 

  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia zamawiający udostępnia na swoich stronach internetowych www.gimgrodek.edu.pl oraz na www.spgrodek.edu.pl

 

3.    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 

  

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placu zabaw o pow. 500 m² na działce o nr ewid. 286/2 dla Zespołu Szkół przy Szkole Podstawowej w Gródku.  

Lokalizacja, opis stanu istniejącego: 

Teren inwestycji obejmuje część działki nr 286/2 położonej w miejscowości Gródek, obszar inwestycji charakteryzuje się nieznacznymi spadkami w stronę południową. Nieruchomość ogrodzona jest siatką stalową, zabudowana i zagospodarowane. Miejscowo występuje zieleń wysoka. Teren planowanego placu zabaw znajduje się w centralnej części działki , pomiędzy środkowym skrzydłem budynku szkolnego , a terenem boiska, zlokalizowanego na styku działki nr ewid. 286/2 i 239/2. Docelowo usytuowany zostanie w pasie terenu zielonego, pomiędzy utwardzonymi dojściami, przebiegającymi wzdłuż budynku szkolnego i drugiego - bezpośrednio 
w sąsiedztwie boiska, z zachowaniem istniejących ciągów komunikacji pieszej.
 

Zakres zamówienia: 

- dostawa urządzeń zabawowych oraz małej architektury w postaci ławek i koszy na śmieci, 

- oczyszczenie terenu przeznaczonego na plac zabaw z kamieni i innych zanieczyszczeń, 

- zamontowanie urządzeń zabawowych 7 szt., 

- zamontowanie kosza na śmieci 2 szt., 

- zamontowanie ławek ogrodowych 3 szt., 

- zamontowanie tablicy z regulaminem 1szt., 

- wykonanie podbudowy przepuszczalnej pod nawierzchnie syntetyczne, 

- wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej pod urządzenia zabawowe w kolorze RAL 2011 Tieforange. 

- wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej na ścieżki w kolorze RAL 5003 Saphierblau. 

Szczegółowy zakres informacji o zakresie zadania obejmuje projekt budowlany i stwior (załącznik nr 1 do siwz) oraz przedmiar robót (załączniki nr 2 do siwz). Załączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy dla Wykonawcy.  


4. Kody i nazwy opisujące przedmiot zamówienia w/g Wspólnego
Słownika Zamówień :
 

  

45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 

  

5.   OFERTY CZĘŚCIOWE , WARIANTOWE, ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE, AUKCJA ELEKTRONICZNA, UMOWA RAMOWA : 

  

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i przeprowadzenia aukcji elektronicznej po dokonaniu oceny ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej.
 

  

6.   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:  

      do  30.09.2013r.  

  

7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 

  

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp.
 

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. 

3.  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 

1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 

2) Wiedza i doświadczenie: 

3) Potencjał techniczny: 

4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia: 

5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa: 

- Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do siwz 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 

  

8.   INFORMACJA NA TEMAT WADIUM: 

  

      Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez oferenta zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ (IX rozdział) w kwocie =6500zł (sześć tysięcy pięćset złotych) 

  

9.    KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:  

1) Kryteria oceny ofert i ich wagi procentowe:
- cena oferty - 100% ( max. 100 pkt.),

                                           Cena oferty z najniższą ceną (zł)
2) Ocena punktowa = ---------------------------------------------- x 100 pkt.
                                           Cena badanej oferty (zł)
 

  

10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: 

  

     Zamkniętą kopertę z danymi adresowymi oferenta, zawierającą ofertę, należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół – Szkoły Podstawowej im. Braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku, 16-040 Gródek Chodkiewiczów 18  do dnia 24.06.2013r. do godz. 9 00 . 

  

11. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. 

  

12. Jawne otwarcie ofert nastąpi 24.06.2013r. o godzinie 910  w sali narad w siedzibie zamawiającego. 

13. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium – najniższą ceną brutto – 100% (100 pkt) 

  

14. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 

  

      30 dni od upływu terminu składania ofert. 

  

15. PUBLIKACJA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: 


Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.06.2013 roku pod numerem:103273-2013. 

  

                                                                Podpisano:
                                                               DYREKTOR
 

                                                            ZESPOŁU  SZKÓŁ w GRÓDKU     

                                                              Grycuk Anna 

  

 


siwz
[ 171 kB ]

STWiOR placu zabaw
[ 536.6 kB ]

Załącznik Nr.1-projekt budowlany...
[ 2065.9 kB ]

załącznik nr.2
[ 282 kB ]

Załącznik Nr 3 - formularz...
[ 46 kB ]

Załącznik Nr 4 - oświadczenie...
[ 29.5 kB ]

Załącznik Nr 5 - oświadczenie...
[ 30 kB ]

Załącznik Nr 6 - oświadcznie...
[ 25.5 kB ]

Załącznik Nr 7 - projekt...
[ 67.5 kB ]

załącznik nr.8 - oświadcz...
[ 29 kB ]
KALENDARZ AKTUALNOŚCI
<< styczeń 2025 >>
Pon Wt Śr Cz Pt So Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
WYSZUKIWARKA

BIP

~ copyright © 2004-2025 Gimnazjum im. Rodu Chodkiewiczów w Gródku ~ idea, gfx & code by warlock ~ all rights reserved ~ odwiedzin: 355671 / 9 / 3 ~ Księga Gości: 8 / 1