ZESPÓŁ SZKÓŁ W GRÓDKU     ul. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek, woj. podlaskie
Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich ~ Gimnazjum im. Rodu Chodkiewiczów

Aktualności / wszystkie grupy

1974
Nowy wzór legitymacji szkolnych

Pismo do dyrektorów legitymacje...
[ 144.7 kB ]

Pismo Urzędu Transportu K...
[ 110.4 kB ]

1786
Bezpieczne Wakacje 2015
1921
Poznaj swój kraj!

Wycieczka do Krakowa odbywała się 2.06 – 3.06 2015r. Uczniowie klas II i III z Gimnazjum w Gródku pod opieką pani Ireny Naliwajko i pani Joanny Ostapczuk zwiedziły południową część Polski.

Podróż była długa i męcząca, ponieważ jechaliśmy dość małym autokarem. Kiedy przybyliśmy na miejsce udaliśmy się do schroniska, gdzie się odświeżyliśmy, zostawiliśmy swoje rzeczy i zjedliśmy śniadanie. Następnie udaliśmy się na Podzamcze i Wawel, gdzie czekał na nas przewodnik. Z Wawelu przeszliśmy na Stare Miasto, mieliśmy tam czas wolny, by kupić pamiątki oraz zwiedzić Kościół Mariacki. Na starówce zaskoczył nas deszcz, na szczęście niedaleko była restauracja "Bazylia", w której czekał na nas gorący obiad, więc szybko się tam udaliśmy. Po posiłku pojechaliśmy do sklepu, aby kupić produkty, z których mieliśmy zrobić kolację i śniadanie, a później już prosto do schroniska, gdzie zostały nam przydzielone pokoje. Tam mieliśmy już do końca dnia czas wolny, musieliśmy tylko przestrzegać ciszy nocnej. Następnego dnia opiekunowie zrobili nam "pobudkę"o 7, poprosili, aby stawić się na śniadanie ok 8, ponieważ tuż po śniadaniu mieliśmy jechać na Kopiec Kościuszki. Widok był wspaniały, nic nie poprawia humoru jak panorama wspaniałego miasta, jakim jest Kraków. Po zejściu z Kopca Kościuszki weszliśmy do muzeum figur woskowych, które mieściło się w forcie. Później przeszliśmy do sali, w której mieściły się eksponaty ukazujące historię powstania i ratowania kopców. Kolejnym przystankiem było Opactwo Benedyktynów w Tyńcu. Po południu ruszyliśmy do   Kopalni Soli w Wieliczce. Kopania zrobiła na nas ogromne wrażenie, uczniom najbardziej spodobała się Kaplica Świętej Kingi. Po 3 godzinnej wycieczce po podziemiach kopalni  wyszliśmy ma powierzchnię. W tym miejscu zakończyło się nasze zwiedzanie i przed nami został tylko ośmiogodzinny powrót do domu.

Wycieczka bardzo nam się podobała, ponieważ wcześniej nie byliśmy w Krakowie, a cały plan był tak zorganizowany, że mogliśmy zobaczyć bardzo dużo, ale też odpocząć podczas czasu wolnego.

Zadowoleni uczniowie

KALENDARZ AKTUALNOŚCI
<< czerwiec 2015 >>
Pon Wt Śr Cz Pt So Nd
WYSZUKIWARKA

BIP

~ copyright © 2004-2024 Gimnazjum im. Rodu Chodkiewiczów w Gródku ~ idea, gfx & code by warlock ~ all rights reserved ~ odwiedzin: 347305 / 15 / 6 ~ Księga Gości: 8 / 1