ZESPÓŁ SZKÓŁ W GRÓDKU, ul. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek, woj. podlaskie
Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich
ul. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek, woj. podlaskie

odwiedzin: 359449 / dziś: 6 / teraz: 2






Ogłoszenia i przetargi



7 czerwca 2013, piątek

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ  PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART.11 UST.8  PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Gródek, 07.06.2013 r.

Nr sprawy:2710-203-1/2013

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ  PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART.11 UST.8  PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.



1.     ZAMAWIAJĄCY:

 

Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Braci

 M. i A. Chrzanowskich w Gródku.
siedziba: ul. A. i G. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek, woj. podlaskie,
tel:85 718 02 33, fax:85 718 02 33 Adres e-mail:
gimnazjum@grodek.pl

 

2. SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia zamawiający udostępnia na swoich stronach internetowych www.gimgrodek.edu.pl  oraz na www.spgrodek.edu.pl

3.    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placu zabaw o pow. 500 m² na działce o nr ewid. 286/2 dla Zespołu Szkół przy Szkole Podstawowej w Gródku.

Lokalizacja, opis stanu istniejącego:

Teren inwestycji obejmuje część działki nr 286/2 położonej w miejscowości Gródek, obszar inwestycji charakteryzuje się nieznacznymi spadkami w stronę południową. Nieruchomość ogrodzona jest siatką stalową, zabudowana i zagospodarowane. Miejscowo występuje zieleń wysoka. Teren planowanego placu zabaw znajduje się w centralnej części działki, pomiędzy środkowym skrzydłem budynku szkolnego, a terenem boiska, zlokalizowanego na styku działki nr ewid. 286/2 i 239/2. Docelowo usytuowany zostanie w pasie terenu zielonego, pomiędzy utwardzonymi dojściami, przebiegającymi wzdłuż budynku szkolnego i drugiego - bezpośrednio  w sąsiedztwie boiska, z zachowaniem istniejących ciągów komunikacji pieszej.

Zakres zamówienia:

- dostawa urządzeń zabawowych oraz małej architektury w postaci ławek i koszy na śmieci,

- oczyszczenie terenu przeznaczonego na plac zabaw z kamieni i innych zanieczyszczeń,

- zamontowanie urządzeń zabawowych 7 szt.,

- zamontowanie kosza na śmieci 2 szt.,

- zamontowanie ławek ogrodowych 3 szt.,

- zamontowanie tablicy z regulaminem 1szt.,

- wykonanie podbudowy przepuszczalnej pod nawierzchnie syntetyczne,

- wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej pod urządzenia zabawowe w kolorze RAL 2011 Tieforange.

- wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej na ścieżki w kolorze RAL 5003 Saphierblau.

Szczegółowy zakres informacji o zakresie zadania obejmuje projekt budowlany i stwior (załącznik nr 1 do siwz) oraz przedmiar robót (załączniki nr 2 do siwz). Załączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy dla Wykonawcy.


4. Kody i nazwy opisujące przedmiot zamówienia w/g Wspólnego
Słownika Zamówień :

 

45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

 

5.   OFERTY CZĘŚCIOWE , WARIANTOWE, ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE, AUKCJA ELEKTRONICZNA, UMOWA RAMOWA :

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i przeprowadzenia aukcji elektronicznej po dokonaniu oceny ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej.

 

6.   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

      do  30.09.2013r.

 

7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp.

3.  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

2) Wiedza i doświadczenie:

3) Potencjał techniczny:

4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

- Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do siwz

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

8.   INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

 

      Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez oferenta zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ (IX rozdział) w kwocie = 6500zł (sześć tysięcy pięćset złotych)

 

9.    KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

1) Kryteria oceny ofert i ich wagi procentowe:
- cena oferty - 100% ( max. 100 pkt.),

                                           Cena oferty z najniższą ceną (zł)
2) Ocena punktowa = ---------------------------------------------- x 100 pkt.
                                           Cena badanej oferty (zł)

 

10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

 

     Zamkniętą kopertę z danymi adresowymi oferenta, zawierającą ofertę, należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół – Szkoły Podstawowej im. Braci M. i A. Chrzanowskich w Gródku, 16-040 Gródek Chodkiewiczów 18  do dnia 24.06.2013r. do godz. 9 00 .

 

11. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ.

 

12. Jawne otwarcie ofert nastąpi 24.06.2013r. o godzinie 910  w sali narad w siedzibie zamawiającego.

13. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium – najniższą ceną brutto – 100% (100 pkt)

 

14. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

 

      30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

15. PUBLIKACJA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH:


Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.06.2013 roku pod numerem: 103273-2013.

 

                                                                Podpisano:
                                                               DYREKTOR

                                                            ZESPOŁU  SZKÓŁ w GRÓDKU   

                                                              Grycuk Anna

 

 

 


siwz
[ 171.5 Kb ]

STWiOR placu zabaw
[ 536.6 Kb ]

Załącznik Nr 1 - projekt budowlany placu zabaw
[ 2065.9 Kb ]

Załącznik Nr 2
[ 282 Kb ]

Załącznik Nr 3 - formularz ofertowy
[ 46 Kb ]

Załącznik Nr4 - oświadczenie z art.22
[ 29.5 Kb ]

Załącznik Nr 5 - oświadczenie z art.24
[ 30 Kb ]

Załącznik Nr 6 - oświadczenie z art.24 ust.1 pkt.2
[ 25.5 Kb ]

Załącznik Nr 7 - projekt umowy
[ 67.5 Kb ]

załącznik nr 8 - oświadczenie
[ 25 Kb ]

Erasmus+
MEN
e-dziennik
Mleko z KlasąMulti Sport
Mam 6 lat
Owoce w szkolePajacyk
Dziecko w sieci
Sieciaki



~ copyright © 2004-2025 Szkoła Podstawowa w Gródku ~ all rights reserved ~