Gródek, 07.06.2013 r.
Nr sprawy:2710-203-1/2013
OGŁOSZENIE O
PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ
PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE
ART.11 UST.8 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
1.
ZAMAWIAJĄCY:
Zespół
Szkół - Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Braci
M. i A. Chrzanowskich w Gródku.
siedziba:
ul. A. i G. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek, woj. podlaskie,
tel:85 718 02 33, fax:85 718 02 33 Adres e-mail: gimnazjum@grodek.pl
2. SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia zamawiający udostępnia na swoich stronach
internetowych www.gimgrodek.edu.pl
oraz na www.spgrodek.edu.pl
3.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem
zamówienia jest: Budowa placu zabaw o pow. 500 m² na działce o nr ewid. 286/2 dla Zespołu
Szkół przy Szkole Podstawowej w Gródku.
Lokalizacja, opis stanu istniejącego:
Teren inwestycji
obejmuje część działki nr 286/2 położonej w miejscowości Gródek, obszar
inwestycji charakteryzuje się nieznacznymi spadkami w stronę południową.
Nieruchomość ogrodzona jest siatką stalową, zabudowana i zagospodarowane.
Miejscowo występuje zieleń wysoka. Teren planowanego placu zabaw znajduje się w
centralnej części działki, pomiędzy środkowym skrzydłem budynku szkolnego, a
terenem boiska, zlokalizowanego na styku działki nr ewid. 286/2 i 239/2.
Docelowo usytuowany zostanie w pasie terenu zielonego, pomiędzy utwardzonymi
dojściami, przebiegającymi wzdłuż budynku szkolnego i drugiego -
bezpośrednio w sąsiedztwie boiska, z zachowaniem istniejących ciągów komunikacji pieszej.
Zakres zamówienia:
- dostawa urządzeń
zabawowych oraz małej architektury w postaci ławek i koszy na śmieci,
-
oczyszczenie terenu przeznaczonego na plac zabaw z kamieni i innych
zanieczyszczeń,
-
zamontowanie urządzeń zabawowych 7 szt.,
-
zamontowanie kosza na śmieci 2 szt.,
- zamontowanie ławek
ogrodowych 3 szt.,
- zamontowanie
tablicy z regulaminem 1szt.,
-
wykonanie podbudowy przepuszczalnej pod nawierzchnie syntetyczne,
-
wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej pod urządzenia zabawowe w
kolorze RAL 2011 Tieforange.
- wykonanie
nawierzchni syntetycznej bezpiecznej na ścieżki w kolorze RAL 5003 Saphierblau.
Szczegółowy zakres
informacji o zakresie zadania obejmuje projekt budowlany i stwior (załącznik nr 1 do siwz) oraz przedmiar
robót (załączniki nr 2 do siwz).
Załączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy dla Wykonawcy.
4. Kody i nazwy opisujące przedmiot zamówienia w/g Wspólnego
Słownika Zamówień :
45112723-9 Roboty w
zakresie kształtowania placów zabaw
5.
OFERTY CZĘŚCIOWE , WARIANTOWE, ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE, AUKCJA
ELEKTRONICZNA, UMOWA RAMOWA :
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych i wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i przeprowadzenia aukcji
elektronicznej po dokonaniu oceny ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej
oferty.
Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej.
6.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
do 30.09.2013r.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp.
2. O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o
których mowa w art. 22 ust.1 Pzp.
3. Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
2) Wiedza i doświadczenie:
3) Potencjał techniczny:
4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
- Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie
oświadczenia wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do siwz
Ocena
spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie
spełnia/nie spełnia.
8.
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
przez oferenta zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ (IX rozdział) w kwocie = 6500zł (sześć tysięcy pięćset
złotych)
9.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
1)
Kryteria oceny ofert i ich wagi procentowe:
- cena oferty - 100% ( max. 100 pkt.),
Cena oferty z najniższą ceną (zł)
2) Ocena punktowa = ---------------------------------------------- x 100 pkt.
Cena badanej oferty (zł)
10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Zamkniętą kopertę z danymi adresowymi oferenta, zawierającą ofertę,
należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół – Szkoły Podstawowej im. Braci
M. i A. Chrzanowskich w Gródku, 16-040 Gródek Chodkiewiczów 18 do dnia 24.06.2013r. do godz. 9 00 .
11. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w
SIWZ.
12. Jawne otwarcie ofert nastąpi 24.06.2013r. o godzinie 910 w sali narad w siedzibie zamawiającego.
13. Przy wyborze
oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium – najniższą ceną brutto –
100% (100 pkt)
14. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni od upływu terminu składania ofert.
15.
PUBLIKACJA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH:
Ogłoszenie
zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.06.2013 roku
pod numerem: 103273-2013.
Podpisano:
DYREKTOR
ZESPOŁU SZKÓŁ w GRÓDKU
Grycuk Anna
|